tisdag 25 augusti 2009

Vem flyttar till Turkiet?

Ja, enligt en man på ett åkeri så flyttar inte vi till Turkiet DOM flyttar hit... Det var i alla fall det svaret jag fick när jag frågade om han hade ett tips på hur jag skulle frakta ett par flyttlådor till Istanbul. Tack Posten för att ni finns och är helt fördomsfria.

På söndag flyger jag. Absurd känsla av förväntan och spänning. Jag ska ju inte bara bli sambo, jag ska även bli Istanbulbo, hur coolt är inte det. Och jag har äntligen avverkad en lång lista med allt från försäkringar, a-kassa till uppehållstillstånd. Wish me a good flight!

1 kommentar:

  1. Hej :) hittade din blogg av en slump via Mikis... skoj med ännu en lång blondin i istanbul, finns inte alltför många av oss ;) även om många turktjejer vill vara blondies! :) har själv bott i istanbul/turkiet i snart 2 år... kommer du bli kvar? skulle vara jättekul att ses då!
    min blogg heter www.metrobloggen.se/malinek
    ska väl börja läsa den där turkiskan i vinter som jag dragit mej för... hua... vore kul om du svara! :)) hls Malin

    SvaraRadera